niedziela, 14 września 2014

Mamy tu fanów TVD?

Ja tu tak z innej beczki, ale musiałam...



Osobiście kocham ten serial i nie wyobrażam sobie życia bez niego ( no i bez Akademii). A ten filmik znalazłam z pół roku temu.

  Jeśli chodzi o rozdział, to na pewno się pojawi w tym tygodniu.
Dałabym jakiś cytat, ale jeszcze nie zaczęłam pisać XD
  Cóż będę mieć dużo pracy ( blog, nauka, seriale itp) Jeszcze do tego "Kosogłos" się zbliża i "Miasto Popiołów"...
 Okay nie ma co się rozpisywać. Nie zapytam jak tam w szkole, bo nie ma po co. Wiadomo, że jest  źle i najlepiej w ogóle wyjechać na wyspy Wielkanocne...

Do następnej notki- rozdziału 9! :D

5 komentarzy:

  1. Haha, uwielbiam cię. Dowaliłaś z tymi wyspami wielkanocnymi XD
    Spoko, mam tak samo suche poczucie humoru, co u mnie widać.
    <3
    przezstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o Kiedy zaczynasz czytać Miasto popiołów? :D
    A co do TVD- nie przepadam za tym :D
    http://ever-books-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam już dawno, ale czekam na film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na film:) Ale w necie ciągle są podawane jakieś dziwne daty premier i skad wiedziec która prawdziwa? Albo czy w ogóle już jakąś ustalili?

      Usuń
  4. Nigdy nie oglądałam TVD zawsze bałam się tak dużej ilości sezonów , które musiałabym nadrabiać., więc nigdy się do tego nie zabrałam. Co do filmiku bardziej jestem za Deleną ( widziałam parę zdj i urywek z serialu, dla mnie lepiej do siebie pasują :) )
    http://war-of-creatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń