piątek, 24 października 2014

ZAWIESZAM !!!

Jestem nieodpowiedzialna, głupia, leniwa, beznadziejna i za dużo krzyczę. Tak to ja! Po tylu latach pustki na tym blogu pojawiła się notka. JEJ!!!  Mam dla was wiadomość.
 Notki nie będzie. Rozdział 11 mnie zawiódł i się nie napisał. Nie mam pomysłu... . Szkoda bo bardzo lubię tą historię.
  Więc zawieszam, iż ponieważ nie mam czasu albo jestem tak zmęczona, że marzę tylko o chwili odpoczynku. Szkoła mnie niewdzięcznie wciągnęła i nie mogę uciec! Ale nie martwcie się jak wróci mi wena to napiszę i dodam. Cały czas zaglądam na bloga.

Nie bądźcie źli... . Mam wiele pomysłów na blogi ale tu nie jestem w stanie się wypocić i napisać.
 Zaczęłam zupełnie coś innego - ciąg dalszy książki "Elita" ! Chcecie o tym poczytać?

Więc na razie żegnam... Pewnie za niedługo wrócę z innymi sprawami itp itd :D

Możecie mnie tu znaleźć

http://dailysilence.tumblr.com/

tak tylko tumblr :P


W prawdziwym świecie nie ma miejsca dla cudów i aktów
łaski. (…) - W prawdziwym świecie sama możesz czynić cuda






6 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko mnie skończyła się wena do mojego pierwszego bloga ;-;
    Przepraszam za mój ostatni brak! Wybacz! Nie mam weny do tamtego bloga! Nie wiem gdzie się schowała ;-; Może ty ją widziałaś?
    Ale czekaj bo nie zrozumiałam... Ty chcesz napisać dalszą część "Elity"? Czy ją czytasz? A może czytasz "Jedyną"? Wytłumaczysz mi? ;3
    Szkoda,że zawieszasz,ale nie jestem zła ;D Wolę poczekać niż otrzymywać rozdziały powstające na siłę ;D
    Dobra... U mnie również jest zawieszenie ;-; A ta głupia wen uciekła! Ale... Mam nowego bloga! ;D Chcesz wpaść? ;D Chyba że nie masz czasu/chęci/czy jeszcze inny powód to nie,nie zmuszam ;D
    Ale nieogarnięty ten kom O_o Zjesz mnie? ;-;
    A tak wgl to tęskniłaś za mną i moimi komentarzami? ;D
    lilkaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam całą historię Ami :D łącznie z Jedyną. A dlaczego ciąg dalszy "Elity"? Tego nie mogę na razie powiedzieć :P

      Tak ten komentarz jest nieogarnięty i tęskniłam :) Oczywiście rozumiem dlaczego zawiesiłaś. Zajrzę na twojego nowego bloga i chętnie poczytam :D

      Ja również zapraszam na ciąg dalszy historii Mer jeśli taki blog powstanie...

      Usuń
  2. Co jak dlaczego?! Nie! Nie! Nie! Myślałam, że dzięki tobie wena moja wróci. Nie no bez jaj, nie rób mi tego! /Zdesperowany Bad Elf

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie co to za piosenka w tle leci bo jest cudowna-prezpiękna-wzruszająca kocham ją jak się nazywa ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozamarie :c Odezwij się :c Cokolwiek :c Asie jest przykro :c

    OdpowiedzUsuń